Julklappar

Julklapparna är nu färdiga, eller rättare sagt, de blev färdiga igår. Skönt! Jag hittade en perfekt julklapp till Henke, det skrek Hank The Tank om den :)

Idag åker jag hem till familjen, lovely! Jag har lovat mamma att jag ska göra julgodis idag. Så man får väl offra sig, för känner jag mig rätt så är det jag som käkar upp mestadelen till slut. Jag får stå mitt kasst!

Förövrigt så har jag inga som helst julkänslor och så är jag en aning kluven inför juldagen. Vill gå ut men samtidigt, palla stå i kö i hundra år? Nja. Får se hur det blir.

Min dator är fortfarande sjuk. Jävla skitgrejer! Ska åka iväg med den imorrn till min kära Hempa som jobbar med datorer. Hoppashoppas att han kan fixa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0