Fuck Off And Die

Näsa veckat har jag tre prov, dagarna efter varandra.

Onsdag - Franskaprov (dömt att misslyckas, men ska ju förhoppningsvis sluta med franska snart så skit samma!)
Torsdag - Psykologiprov (igen, redan?! hade ju prov förra veckan!)
Fredag - Matteprov (måste ha typ sjuttioelva pluggdagar innan för att klara det)

Slutsats - Psykologin är nog det enda jag kan få rätt bra resultat på. Franskan är körd och antagligen matten likaså. BLÄ!

Veckan efter på måndan har jag också prov, i svenska och en bokrecension i engelska ska lämnas in på torsdan(på en bok som jag förövrigt inte börjat läsa än.) När fan ska man hinna plugga till allt? Jävla lärare att planera skit! "Vi måste hinna klart med allt innan jul" Varför måste alla tänka så? Vafan har de för betydelse? ÅH!

Jag måste nog spendera helgen med mina kära böcker. Kul, jävligt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0