Computerchaos

Det är något fel med min kära dator. Hela veckan har den krånglat, den startar aldrig förrän efter ihärdigt kämpande från min sida. Det är tydligen något diskfel eller nåt, å jag som är så superhaj på sånt klarar ju biffen på nolltid. Eller nåt sånt.. Har försökt att fixa men det går inte. Henke ska få leka datordoktor imorrn tror jag :)

Ikväll har jag lekt med mina grabbar, vilket faktiskt var rätt tråkigt så jag gick hem redan halv elva. Vi var rätt sega allihop så vi låg mest och framför datorn och kikade på nya south park avsnitt, vilket i och för sig var roligt! I alla fall så blev jag tipsad om en sida där man kan kolla på film gratis, tänkta kolla in det nu innan jag ska sova. Kanske hittar nå bra film att kika på!

Over and out / Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0