Ännu En Dag

Helvetesdagen är över, fyfan va skönt! Franskaprovet gick över förväntan (tror jag i alla fall) hursomhelst så kändes det rätt bra! Nu är det bara psykologiprov, engelskaglosor och matteprov kvar :/ Hur ska detta gå? Matten känns viktigast, fan om jag inte klarar provet! Då vet jag inte vad jag gör..

Ikväll ska jag tvätta, plugga matte och psykologi och kolla på "Bonde Söker Fru" med Marie, Martina och Elin. Är ju final på "Bonde.." och imorrn visar dom det sista avsnittet då dom åker utomlands tillsammans :) Jag hoppas att Fredrik väljer Lena, fan om han inte gör det! Hon känns mer seriös än den andra + att hon faktiskt kan mycket om lantbruk.

Well, nu har jag en fetingdisk, tvättstuga och matlagning som väntar. Wiehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0